Gå til hoved-indhold

Tværfaglige FF5 forløb

Og der blev arbejdet med bæredygtig tøjproduktion

I denne uge har vi haft det tværfaglige FF5 forløb, og i 2.U har vi arbejdet med bæredygtig tøjproduktion med problemstillingen: “Hvordan kan vi gøre vores tøjforbrug mere bæredygtigt?” i fagene naturgeografi og dansk. Vi har produceret syv kampagnefilm, som fredag middag blev vist for klassen. 

I ugen før påske var 2.U på virksomhedsbesøg hos REVOLUTION, som er et bæredygtigt tøjmærke med hovedkvarter på Sydhavnen. De to medarbejdere, som stod for virksomhedsbesøget, besøgte klassen fredag for at se de endelige produktioner! 2.U var super dygtige

Tilbage