Fælles Tour - Risskov Gymnasium

Vi er kommet godt fra start
Vi er kommet godt fra start på årets Fælles Tour arrangeret af Dansk Cyklist Forbund.
Godt – og vigtigt, at vi på skolen har fokus på at cykle til skolen, så nogen af de mange biler på parkeringspladsen kan blive parkeret derhjemme i garagen 8 klasser og et lærerhold (20 deltagere) er meldt til. Efter første dag ligger lærerholdet og 2x godt placeret
Tirsdag morgen blev der serveret rundstykker, kaffe og varm kakao til de lettere våde elever og lærere. Det blev taget godt imod

