1g-tyskhold i Frøslevlejren og i Flensburg

Historie under 2. Verdenskrig samt havde mulighed for at se lejren
I dejligt forårsvejr besøgte de fem 1g-tyskhold den 22. april først Frøslevlejren, hvor de fik foredrag om lejren og dens historie under 2. Verdenskrig samt havde mulighed for at se lejren.
Herefter kørte vi videre til Flensburg, hvor eleverne lavede kreative opgaver i byen inkl. interview med tyskere.
Afslutningsvis var der mulighed for shopping, is spisning og hygge i Flensburg, inden bussen vendte snuden mod Risskov kl. 17.30.

