Miljørådet i “bag”haven

Det blev i fint solskin
I mandags blev der i fint solskin gjort klar til bl.a plænecaféen og studentertiden.
Der blev ryddet op, fejet, luget og plantet. Elever fra Miljørådet deltog … OG så blev der hygget og arbejdet hårdt. Kæmpe tak til Miljørådet.

