Gå til hoved-indhold

Miljørådet i “bag”haven

Det blev i fint solskin

I mandags blev der i fint solskin gjort klar til bl.a plænecaféen og studentertiden. 

Der blev ryddet op, fejet, luget og plantet. Elever fra Miljørådet deltog … OG så blev der hygget og arbejdet hårdt. Kæmpe tak til Miljørådet.

Tilbage